“Pizza i meter”
Omdöme om El Pultal

El Pultal
Boka med
El Pultal har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 32 av 404 Restauranger i Alghero
Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastisk pizza! Pizzan var lätt och inte tung alls.
Fantastisk vongole med botarga rekommenderas starkt.
Magen o plånboken mådde bra efter denna middag.
Defenitivt värt ett besök om man är på besök

Datum för besöket: augusti 2018
Tack X9143UTerikb

Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Vi åt middag på El Pultal en kväll och tog halvmeterspizzan. Jag älskar pizza och den här var riktigt bra. Vi var supernöjda med vårt besök. Plus i kanten för takterrassen och den charmiga stereon som spelade raspig radio i bakgrunden.

Datum för besöket: juli 2018
Tack KHMalmgren
Omdömet skrevs 8 juni 2018 från mobil enhet

Ett mysigt ställe med bra service. Många servitörer som har koll på läget. Åt den bästa pasta vongele man kan tänkas och frugon tog en svärdfisk med rostad potatis som var väldigt god och vällagad. Barnen tog pizza och den andre tog en biffstek. Överkomligt pris.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Magnus P
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Lite enkel inredning men väldigt god mat! Deras biff med pepparsås va underbar! Verkar vara en populär resturang bland de inhemska folket med.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Global735751
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Vi valde halvmeterspizza med två olika pålägg, den var otroligt god. Bra service, trevlig personal, mycket prisvärt, snygg fräsch lokal. Desserten tiramisu var också supergod. Maten som serverades vid bord runt omkring oss såg väldigt läcker ut. Hit återvänder vi.

Datum för besöket: september 2017
2  Tack 304ingera

Resenärer som tittade på El Pultal tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt El Pultal? Berätta vad du tyckte!