“Trevlig och gott!”

Kök: Italienskt
Bra för: Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs juli 27 2017

Fick en härlig kväll med vällagad mat samt bra service. Åt bland annat en mycket god tomatsallad till förrätt.
Till huvudrätt blev det panerad svärdfisk, samt fisk och skaldjurssoppa.
Veckans godaste mat!!!!

Tack lotta20172017

Omdömet skrevs juli 7 2017 från mobil enhet

Tyvärr blev vårt besök en stor besvikelse. Vi fisk från grillen och tyvärr var framförallt tonfisken väldigt ojämnt grillad. Detta i kombination med ointresserade och upplevt dryga servitörer gör att stället inte rekommenderas. Positivt var dock miljön med den trånga gränden.

Tack Urban A
Omdömet skrevs augusti 22 2016

Vi satt ute i gränden och käkade den mest fantastiska paellan. Blev rekommenderade ett lika gott rosé till det. En perfekt kombo! Mycket vällagat och perfekt tillagade skaldjur. Om ni inte vill sitta i gränden är restaurangen som sådan helt klart godkänd även invändigt.

Tack Flott12
Omdömet skrevs juli 23 2016 från mobil enhet

Proffsig vällagat !! Med det lilla extra touchen. Kan varmt rekommendera denna restaurang om du är i Alghero gamla stan.
Även bra för kötträtter !
Och det är verkligen inte så lätt i att finna i
Alghero

Tack 5nicklasb
Omdömet skrevs juli 31 2015 från mobil enhet

Fint belägen restaurang och snabb och bra service. Vi åt var sin förätt och varmrätt. Kändes lite lyxig men priserna var ändå helt okej. Maten var helt okejutan att ha det där lilla extra för en fyra eller femma i betyg. Beställde grillade grönsaker och pecorinoost till förrätt, och i vanlig ordning får jag säga,så får man inget annat än just det. Ingen sås, inga tillbehör. Till varmrätt tog jag en pasta som var helt okej men kunde smakat fylligare och rikare. Inga smaker som överraskar. Tycker intrycket av restauranger gör att man förväntar sig mer.

Tack Henke78

Resenärer som tittade på Al Refettorio tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt Al Refettorio? Berätta vad du tyckte!