“Bästa stället i gamla stan ”
Omdöme om Ristorante Gioberti

Ristorante Gioberti
Rankad som nr 13 av 404 Restauranger i Alghero
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Vi gick förbi en kväll och det var fullt men bokade till kvällen efter. Mycket trevlig personal, väldigt god mat och mysigt beläget i en gränd. Bara fyra bord ute. Hade gärna kommit tillbaka om vi haft tid.

Datum för besöket: september 2018
Tack lena63

Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Få bord utomhus så boka gärna eller var beredd på att vänta. Detta gör dock inget då stan är mysig att vandra runt i.
Maten var väl en trea, vi provade två olika biff-rätter och det var gott men inte mer än så.
Servicen var väldigt bra.
Läget var kanon, mysig lite lugnare bakgata.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Abbeboll
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Vi gick hit flera gånger och var lika nöjda varje gång. Maten var fantastiskt god speciellt när det kommer till fisk- och skaldjursrätter. Stora portioner. Trevlig och serviceinriktad personal. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2018
Tack anidad2015
Omdömet skrevs 16 juli 2018

Restaurangen ligger på en pytteliten gata. Det finns ett fåtal bord ute. Fick mycket bra service av en trevlig kypare. Vi tog antipasti för fyra personer som vi alla smakade på. Supergott och mäktigt.

Sardiskt kaffe är öl som serveras i kaffemuggar. :)

Datum för besöket: juli 2018
Tack Pivve
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Maten var riktigt god och personalen som jobbade där var väldigt trevliga. Tiramisun var den bästa vi ätit!

Datum för besöket: maj 2018
Tack michaellP4761NE

Resenärer som tittade på Ristorante Gioberti tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt Ristorante Gioberti? Berätta vad du tyckte!