Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Andra gången vi väljer Antiche Figure, som har ett bra läge och trevlig serviceminded personal. Bra frukost och öppen när man behövde den. Wifi på rummet. Väljer nog samma hotell om vi drar till Venedig igen!!!

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack Sven w
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell och serviceminded personal! Bra läge nära tåg och buss samt vaporetto. Små men rena rum. Enkel men bra frukost och man kan sitta ute vid kanalen eller inomhus. Vi har bott här 2 gånger och kommer gärna dit igen!

Datum för vistelsen: september 2015
Tack Maria H
Omdömet skrevs 30 maj 2016 från mobil enhet

Ett romantiskt hotell med jättegullig och servicemedveten personal. Jättebra läge. Det enda minus var frukosten, inte så mycket att välja på men det gjorde inte så mycket, den var ok. Wifi fungerade mycket bra.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Pia1959
Omdömet skrevs 21 oktober 2014

Vi bodde här i oktober i 3 st dubbelrum de lux, (utsikt mot Grande Canal) innan kryssning.
Vilket hotell, vilket mottagande, helt otrolig vänlig personal som tog emot oss mycket hjärtligt.
Vi hade 2 st hörnrum samt ett rum rakt mot kanalen med BALKONG, underbart.
Frukost var bra, inget varmt, men var gör det.

Gångavstånd till Pizza Roma där flygbussarna stannar, sedan några minuters gångväg över
2 st broar sedan framme.

Kommer ALLTID att bo här när vi Venedig skall besökas.

Rumstips: Lägg till för att få ett rum mot kanalen.
Datum för vistelsen: oktober 2014
2  Tack Tagor52
Omdömet skrevs 16 september 2013

Läget är bästa tänkbara, precis vid kanalen och bara 5 minuters promenad från flygbussen. Hotellet är ganska litet men mycket charmigt och med en otroligt serviceminded personal. Alla man pratade med var otroligt hjälpsamma. Vårt rum låg med utsikt mot kanalen och var stort och rymligt. Ett kanonhotell helt enkelt. Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: september 2013
Tack CiSi63