Hotel Moresco(Venedig)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 303 US$/natt.

Official Hotel Site
  • Restaurang
  • Pool
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 285 US$/natt.

Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 300 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 233 US$/natt.

Hotel Tiziano(Venedig)(Mycket prisvärt!)
Official Hotel Site
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 268 US$/natt.

Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 228 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 258 US$/natt.

Hotel Messner(Venedig)
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Omdömet skrevs 18 april 2015

Tips för att välja rum: Sono tutte comode e spaziose, io ho pernottato nella 5
  • Bodde här: april 2015, reste i arbetet
Omdömet skrevs 30 september 2014

Tips för att välja rum: Haut pour le calme mais le bas plus pratique en famille....un seul petit défaut il n'y a pas de climatisation mais les chambres sont équipées de ventilateur...
  • Bodde här: september 2014, reste med familjen
Omdömet skrevs 13 augusti 2014 från mobil enhet

Bodde här: april 2014, reste med familjen
Omdömet skrevs 12 november 2013

Tips för att välja rum: Sicuramente le stanze al piano superiore hanno meno umidità.
  • Bodde här: oktober 2013, reste i arbetet
Omdömet skrevs 11 juni 2013