Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 066)
Filtrera omdömen
2 066 resultat
Medlemsbetyg
1 011
745
192
68
50
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 011
745
192
68
50
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 2 066 omdömen
Omdömet skrevs 3 november 2013

Hotellet var mycket prisvärt. Läget var bra och hotellet var i sann veneciansk stil i ett 1600-tals hus. Mycket charmigt. Hjälpsam personal och bra service.
Frukostbuffén var inte så inspirerande och hade kunnat vara bättre med fler alternativ.

  • Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack MammaB3
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hotelgiorgione, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel Giorgione, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2013
Google-översättning

Dear MammaB3,
The Hotel Giorgione thanks you for the kind comment that you have left.
We are very glad that you have appreciated our structure and our staff and we would be happy if you could consider the Hotel Giorgione as your home in Venice. We are looking forward to welcoming you and your wife again in our hotel.
With best regards,
Francesca Magliaretta

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 juli 2012

Hotellet ligger bra till, nära Rialtobron och vaporetto-hållplatser, men ändå i ett lugnt område. Från flygplatsen tar man enkelt vaporetton till Fondamento Nuove. Därifrån är det en 5-10 minuters gångväg till hotellet.

För en familj med två barn under 11 år var ett fyrapersoners "prestige"-rum överkomligt och rymligt. Frukosten var god och kunde avnjutas på en trevlig innergård. Missa inte den aprikosmarmeladfyllda croissanten...

Servicen var överlag bra, men internetanslutningen var i praktiken oanvändbar eftersom den var otroligt långsam och bara fungerade i receptionen.

  • Bodde här: juli 2012, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack traveller-6122
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hotelgiorgione, Quality Manager på Hotel Giorgione, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hotelgiorgione, Quality Manager på Hotel Giorgione, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hotelgiorgione, Quality Manager på Hotel Giorgione, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen