“God italiensk mat”

Rankad som nr 394 av 1 610 Restauranger i Venedig
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Cannaregio
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Paradiso Perduto har fantastiskt god Italiensk mat.

Restaurangen är inte vad jag skulle kalla "fin" utan är enkelt inredd med pinnstolar och bänkar. Hit går den som har maten i fokus. Restaurangen är välbesökt vilket gör att miljön är bullrig. För att garanterat få bord är det bäst att boka i förväg.

Servicen är bra men man ska inte förvänta sig uppassning som på en finare restaurang.

Maten kommer i stora portioner och är mycket god och även prisvärd i det annars dyra Venedig.

Tack Ebbsa

Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

I kategorin riktigt bra restauranger med enkel okonstlad mat och hög stämning är Paradiso Perduto en klar vinnare i Venedig. Det är precis så här man vill att det ska vara (men som man aldrig trodde att vi skulle hitta i Venedig). Klassiska rätter, generösa portioner och riktigt gott. Allt serverat med glädje och vänlighet i en enkel matsal med hög ljudvolym och hjärtlig stämning. Bra service. Riktigt hyggliga priser. Hit vill vi gå fler gånger och stanna länge, länge.

Tack esseman
Omdömet skrevs 23 juli 2016 från mobil enhet

Ganska cool och helt ok mat
Väldigt dåliga på engelska
Inget för barnfamiljer
Beställde en pasta i barnstorlek och fick en jättestor portion. Och ja notan hamnade som vixen

Tack Patrik N
Omdömet skrevs 25 september 2015

Enastående atmosfär och god (enkel) mat. Ett absolut måste för den som vill se "det verkliga" Venedig.

Tack Deole
Omdömet skrevs 15 juni 2013

Ovänlig, arrogant, smutsig, obekväm och kaotiskt ställe. Maten vår slängd huller om buller på talriken och det mesta var oätbart. Vinet var av det sämsta kvalitet. Vi skulle aldrig äta mat på denna restaurang om vi hade besökt toaletten innan. Vi har aldrig skådat något liknande. Utrymmen vid toaletten, som även angränsande köket, såg ut som ett slagsfält där det låg en massa skrutt och skräp. Undvik denna restaurang om ni inte tecknat en riktigt bra sjukförsäkring!!

• Atmosfär
Tack Lasse L

Resenärer som tittade på Paradiso Perduto tittade också på

Venedig, City of Venice

Besökt Paradiso Perduto? Berätta vad du tyckte!