Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 028)
Filtrera omdömen
3 028 resultat
Medlemsbetyg
1 777
988
187
45
31
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 777
988
187
45
31
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 028 omdömen
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Charmigt hotell med trevlig personal. Nära till många sevärdheter, shopping och restauranger. Hotellet tipsade om bra ställen att besöka. Gratis båttur ut till Murano för att se en glashytta, inget köpkrav. Därifrån fick vi betala den kommunala resan själv.

  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Sofipropp
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SplendidVenice, Direttore generale på Starhotels Splendid Venice, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2017
Google-översättning

Dear Sofipropp,

Thank you very much for taking the time to post your lovely comment.
I am very pleased to hear that your time at Starhotels Splendid Venice was well spent.
I do hope to be welcoming you back again soon on our marvelous island.

Best regards,
Salvatore Pisani,
General Manager.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. Perfekt läge mellan Realto och San Marco. Rena och fina rum. Bra frukost och framförallt mycket trevlig och hjälpsam personal som ordnade med aktiviteter och tipsade om sevärdheter och restauranger. Vi kan verkligen rekommendera detta hotell.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Henrik L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SplendidVenice, Direttore generale på Starhotels Splendid Venice, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2017
Google-översättning

Dear Henrik L,

Thank you very much for taking the time to post your lovely comment.
I am very pleased to hear that your time at Starhotels Splendid Venice was well spent and that you will recommend us with no hesitation!
I do hope to be welcoming you back again soon on our marvelous island.

Best regards,
Salvatore Pisani,
General Manager.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2015

Detta hotell var otroligt charmigt och all personal var otroligt trevliga och servicegraden var hög. Hotellet ligger centralt till rialtobron och övriga sevärdheter utan att ligga mitt i smeten där det är som mest högljutt och störigt. Vill man åka gondol finns det möjlighet att hoppa på en rakt utanför dörren. Rummen var rena, fräscha och sängarna var bekväma. Kan tillägga att cappuccinon på frukosten var gudomlig och även om frukosten inte var så stor så var allt fräscht och gott. Kommer garanterat återvända hit.

  • Bodde här: juni 2015, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
1  Tack Jennie L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SplendidVenice, Direttore generale på Starhotels Splendid Venice, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2015
Google-översättning

Dear Jennie L,

I would like to thank you for taking the time to post a review about your recent stay at Starhotels Splendid Venice.
I am thrilled to hear that your experience was excellent and I can assure you that I will be definetely sharing your nice words with the staff.
It would be a real pleasure to welcome you again in the near future.

Best regards,
Salvatore Pisani
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 7 augusti 2011

Bodde här i juli 2011 i 1 natt.
Snyggt hotell i centralt område.
Rummet var i genomsnittlig storlek för att vara i Venedig men det såg rent och välmöblerat ut.
Hade rest runt i Italien i 2 veckor inklusive ett par dagar i Venedig 2 veckor innan på ett annat hotell.
Vaknade tidigt på morgonen och upptäckte att jag var täckt av flera små röda, kliande bett.
Trodde att det kanske var myggbett från vandring runt staden kvällen innan, men tänkte att det var lite konstigt eftersom jag inte hade fått ett enda bett någonstans i Italien under de 2 veckorna före den här kvällen.
Åkte därifrån nästa morgon och steg på en Vaporetto på Rialto-stationen.
Medan jag stod bredvid mitt bagage såg jag ett litet röd-brunt kryp kravla på min resväska.
Då insåg jag att mina bett inte var myggbett så jag sökte på nätet på min mobil och hittade en bild av en vägglus som exakt matchade krypet på min resväska.
Det slutade med att jag var tvungen att antingen koktvätta eller kasta bort varenda klädesplagg jag hade och köpa en ny resväska.
Förstörde flera dagar av semestern.
Sedan dess har jag sett en annan rapport nyligen där man klagade över vägglöss på Starhotels Splendid Venice på tripadvisor - tydligen har problemet inte rättats till - jag borde ha kollat tripadvisor tidigare!

3  Tack travelfun16
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
splendidvenice2011, Hotel Manager på Starhotels Splendid Venice, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2011
Google-översättning

Dear Travelfun16,
Thank you for taking the time to leave your review and to express your opinion about The Starhotels Splendid Venice. It's with sadness and surprise we are hearing about the inconvenient expiried during your stay in Venice. I have immedialtey spoken with my collegues to better understand the situation and after carefully verified all the details involved, we feel inappropriate your comments. We are sorry and we hope we can help you to research the couses.
The attention to the guests and details is very important to us; our high standard of service as well the positive comments left by our guests even on this website itself will help you to reconsider The Starhotels Splendid Venice for your next visit in the beautiful city of Venice.
Best regards,
Salvatore Pisani
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 25 juni 2011

Min dotter och jag blev bitna av insektsbett i deras sängar och när jag rapporterade det till ledningen fick jag en ursäkt men blev inte kompenserad för rummet som en följd av insekterna som fanns i deras madrass.
Dålig kundservice och inte värt $300 euro.

1  Tack Ruthiez
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
splendidvenice2011, Hotel Manager på Starhotels Splendid Venice, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2011
Google-översättning

Dear Ruthk7777,
First of all thank you for taking the time to say few words about your recent stay at the Starhotels Splendid Venice.
We understand what you had experienced during your stay was unpleasant, I had immediately spoken with my staff to better understand the situation. We continue our investigation, we aspire to certain essential priorities, such high standards of service and courteous staff.
We trust in the many positive comments left by our guests, even on this website itselfs, to help you to reconsider our Hotel as place to stay for your next visit in the beautiful city of Venice. Once again we apologize and do not hesitate to contact me if we can be of any assistance.
Best regards,
Salvatore Pisani
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen