“Kaotisk väntan på god mat”

Trattoria Al Gazzettino
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: San Marco
Omdömet skrevs 22 oktober 2022 från mobil enhet

Efter ett något kaotisk väntande men hjärtligt mottagande av ägaren fick vi ett bord.
Sedan var allt mycket bra, både service och bra mat. En fisk och skaldjurs meny med
många lokala läckerheter. Inte billigt men prisvärt.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack johnlQ4903VJ

Omdömet skrevs 18 juli 2022 från mobil enhet

Råvarorna var bra, dock dåligt kryddade. Behöver salt o peppar efteråt.
Ok service, men lite rullande bandet-upplevelse.

Datum för besöket: juli 2022
Tack jonasl363
Omdömet skrevs 30 december 2021 från mobil enhet

Qëndruam në këtë restorant për drekë me familjen ku na u rezervua një shërbim fantastik, sikur të ishim në shtëpinë tonë. Mikpritja e stafit dhe ushqimi i shijshëm meritojnë pesë yje!
Makaronat me fruta deti, frittura dhe ëmbëlsirat e bëra nga vet gruaja e pronarit të lokalit, janë të shijshme dhe të prezantuara në mënyrë perfekte.

Faleminderit te gjithë stafit. Shihemi se shpejti. ☺️

Datum för besöket: december 2021
Tack valehys
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

En vänlig och bra restaurang i venetiansk stil. Fråga efter Ridha för råd. Allt mat är värt. Tack Ridha

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack giorgior801
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Vi snubblade in på Trattoria 8 vänner plus bebis utan några större förväntningar. Vagnen togs väl hand om och barnstol fanns på plats. Vilken middag och upplevelse det blev! Vi fick fantastisk service, maten kom in supersnabbt och smakade bra och även sällskapets lakto/gluten allergiker fann flera alternativ att välja på. Till råga på allt fick vi kaka och ljus till vår firade vän och en kort musikupplevelse on the house! Jättefin uppvaktning och vi gick mätta och belåtna från stället! Tack Trattorias ägare och personal för att ni gjorde vår kväll extra bra!

Datum för besöket: september 2019
2  Tack fatimae213

Resenärer som tittade på Trattoria Al Gazzettino tittade också på

Besökt Trattoria Al Gazzettino? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.