“Härligt ljudlig restaurang”
Omdöme om Da Mamo

Da Mamo
Boka med
Da Mamo har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 192 av 1 502 Restauranger i Venedig
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: San Marco
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Gå inte hit om du vill sitta på en lugn restaurang för den här lilla restaurangen var härligt ljudlig. Vi var glada att vi beställt bord i förväg för många fick vända i dörren. Trevlig lättsam personal och god mat. Vi tog tiramisu till efterrätt men den var inte god, jag som en fantast av denna dessert blev riktigt besviken då kexen var på tog för blöta, precis som om de just doppat dem...

Tack Cilla L

Omdömet skrevs 31 december 2016 från mobil enhet

Trevlig trattoria nära Rialtobron. Öppnar 19.00 för kvällssittningen. Blir fullt på 1 min. Boka bord då många får vända i dörren. Pizza ett säkert kort. Pilgrimsmusslor med bacon var bra men även havsaborren föll i smaken. Trerätters med vin och dricks landade på 100 euro för två personer, helt ok.

Tack Rorsjohus
Omdömet skrevs 8 december 2016

Hittade stället via Tripadvisor och det var både ett trevligt ställe med god pizza till överkomliga priser jämfört med resten av staden. Personalen var uppmärksam och lade märke till att vår son var vegetarian så när en annan servitör ställde ner en förrätt som innehöll kött var vår servitör snabbt på plats och meddelade att det ej var lämpligt för sonen. Det var väldigt snällt!

Tack Catarina S
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

Trevlig personal och god klassisk italiensk mat till hyfsade priser!
Åt här två gånger, först en rejäl skaldjursrätt och andra gången delade vi på en pizza. Rekommenderas!
Gott vin också!

Tack schylanders
Omdömet skrevs 31 augusti 2015

Bra, men verkligen inget speciellt. Maten var lite av en besvikelse då vi annars hyllar och älskar det italienska köket. Servitören var löjligt fjäskig för vår 4-åriga son, viket till slut blev löjligt.

Tack Cecilia S

Resenärer som tittade på Da Mamo tittade också på

Venedig, City of Venice

Besökt Da Mamo? Berätta vad du tyckte!