“Middag med kollega”

Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Dorsoduro/Accademia
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi tog en avsmakningsmeny på 7 rätter med vinpaket. Dom 4 förrätterna var mycket bra med ett extra plus för sardinen med maräng. Lite tråkiga var 5 och 6 med anonyma smaker men med härligt upplägg. Mycket nöjd med servicen från hela restaurangen. Skulle gå hit igen men då pröva a la carte menyn.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Johnas H

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Här får du den där lyxen du ibland eftersöker på andra ställen i denna prisklass. Personalen är oerhört proffessionell, uppmärksamma och trevliga samt väldigt kunniga. Läget är kanon på kajen vid guidecca-kanalen. Ägaren är en väldigt speciell herre, mjuk och välkomnande med en stor pension för Venedigs bevarande, något som även framgår i menyn. Godaste vinet jag drack i Italien serverades, tillsammans med en utsökt risotto. Välj dock inte nötkött till varmrätt, det är inte rätt ställe för det. Pasta, fisk och vin är paradrätterna! Observera dresscode.

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack Olle F
Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Supertrevlig restaurang. Fantastisk service och jättefin mat. Den här restaurangen kan jag verkligen rekommendera.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Anna S
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Läst på innan.... Valde då denna restaurang. En upplevelse som vi kan rekommendera. Tog avsmakningsmenyn med tillhörande viner. Allt mycket gott samt proffsig service.... Kostsamt men värt detta. Extra plus att ägaren kommer fram före och efter för att prata. Han var lite udda! Lite lik Thomas Dileva...

Datum för besöket: april 2017
Tack ola e
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Besökte riviera med min sambo och blev varmt välkomnade av självaste ägaren som hälsade alla välkomna vid bordet. Ett lugnt och härligt ställe med trevlig personal. Vi tog avsmakningsmenyn med tillhörande vinpaket för ca 300€. Absolut en dyrare upplevelse, men det var det värt. Allting var fint presenterat och man fick en genomgång av varje rätt och vin. Kul att prova kombinationer som man aldrig hade kommit på själv. Om ni provar och äter sju rätter så njut extra mycket av potatismoset. Det var helt löjligt gott. Absolut en grym upplevelse .

Datum för besöket: november 2016
Tack Emma S

Resenärer som tittade på Riviera tittade också på

Venedig, City of Venice

Besökt Riviera? Berätta vad du tyckte!