“Bra mat, god stämning!”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Bra mat - såväl lokal och robust som lättare, mer ”klassisk” italiensk mat. Luca, den livlige ägarens son, har Courmas första mikrobryggeri med snygga öl som serveras i restaurangen, såklart!

Tack KristinA1477

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Kul att komma till välkänd skidort Courmayeur och finna en personlig och gemytlig restaurang. La Terazza har såväl enkla som riktigt bearbetade maträtter. Bra vinlista med lokala o andra Italienska viner. Det är ju alltid kul o trevligt att dricka lokala viner från Aosta-dalen när man befinner sig här.

1  Tack svantet2016
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Rikigt god Margerita och Prosecco! De övriga åt lokal specialite någon slags viltstuvning med polenta och det smakade bra det med. Vinet var lite tunnt trots att vi bad om ett rött kraftfullt. Vi blev bjudna på Limoncello efter vår goda tiramisu. Kaffet var ok men lite svagt. Vår kypare var toppen! Såg till att vi trivdes.

Tack Tony W
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Stökig miljö med skrikande småbarn. Mat av tveksam kvalitet och smak. Ravioli ok, för övrigt inte värt pengarna! Tveksamma vinrekommendationer.

Tack Åsa S
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Omtyckt restaurang som det är svårt att få tag på bord, boka i god tid!! Jag & min mor åt två rätters som alla var mycket goda och fräscha! Mycket bra & allert service trots fullbokad restaurang. Bara boka & njut!

Tack Trek741105

Resenärer som tittade på Ristorante La Terrazza tittade också på

Courmayeur, Aostadalen

Besökt Ristorante La Terrazza? Berätta vad du tyckte!