“Perfekt lunch i backen ”
Omdöme om Chalet etoile

Chalet etoile
Rankad som nr 4 av 72 Restauranger i Breuil-Cervinia
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

En mycket god gulasch avnjöts med en weissbier ute på terrassen. Mycket folk men härlig stämning. Ligger lite dolt och kan vara lätt att missa om man inte känner till stället. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Janet_H67
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 006)

Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Boka bord för att vara säker på att få en plats. Mycket hög nivå i klass med Stockholms bästa middags restauranger eller till och med bättre. Pasta, fisk, kött. Allt finns

Datum för besöket: januari 2020
Tack astrid708
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

2018 var vi otroligt imponerade av denna lunchrestaurang, fantastisk mat!
Tyvärr var vi inte lika nöjda i år, då både service och kvalitetsnivå sjunkit avsevärt, vilket inte prisbilden gjort....

Datum för besöket: november 2019
Tack LinaSjo
Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Besökte restaurangen på sommaren och satt ute på terrassen och åt. Vi var ett stort sällskap och alla vara supernöjda med mat och service. Ett måste om man besöker Cervinia!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Tittilina1
Omdömet skrevs 18 april 2019 från mobil enhet

Med tanke på recensioner och omdöme från vänner hade vi högt ställda förväntningar på lunchen. Stället var fullbokat när vi kom, men trots mycket gäster överträffades alla förväntningar. Getostsallad och caprese till förrätt var som en dröm. Till varmrätt tog barnen bolognese och carbonara som också var något av det bästa barnen ätit och som vi alla smakade på.
Vi beställde även 2 st hummerpasta och det kan man verkligen kalla hummerpasta. Pastan kom med 2 enorma hummerstjärtar som var perfekt tillagade.
Avslutningsvis beställde vi tre olika desserter som alla var i värdsklass! Inte jättebilligt, men det hade kunnat kosta det dubbla och ändå vara värt varenda krona.
Personalen var dessutom väldigt trevlig och alert trots fullbokat.
Ett måste om man är i Cervina. Men boka i förväg om du vill vara säker på att få bord.

Datum för besöket: april 2019
Tack 158mathiasf

Resenärer som tittade på Chalet etoile tittade också på

Breuil-Cervinia, Valtournenche

Besökt Chalet etoile? Berätta vad du tyckte!