Hotel Europa(Breuil-Cervinia)(Mycket prisvärt!)
Hotel Edelweiss(Breuil-Cervinia)
Hotel Marmore(Breuil-Cervinia)
  • Restaurang
Hotel Chalet Valdotain(Breuil-Cervinia)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 68 US$/natt.

Grivola(Breuil-Cervinia)
Residence Castelli(Breuil-Cervinia)(Mycket prisvärt!)
Sertorelli Sport Hotel(Breuil-Cervinia)
Les Neiges d'Antan(Breuil-Cervinia)
  • Fri parkering
Hotel Meuble Mon Reve(Breuil-Cervinia)
TripAdvisor
  • Frukost ingår
Hotel Excelsior Planet(Breuil-Cervinia)
TripAdvisor
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Lugn miljö i både cocktail baren och i spa avdelningen. Mat i toppklass, men tyvärr väldigt hög ljudnivå i matsalen. Fin service med fri shuttle service ner till byn. Modernt, rent och snyggt. Vi återvänder 2019!

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Jennkenn
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 20 april 2017 från mobil enhet

Vi hade en finfin vecka på hotellet. Trevlig atmosfär och mycket vänlig personal. På soliga dagar var after-skin på terassen en vinnare! God 4-rätters middag ingår i halvpensionen. Kommer absolut på nytt.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
PrincipeDelleNevi, Marketing & PR på Principe Delle Nevi, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to leave your kind review. We are so happy you enjoyed your stay with us and that you appreciated our service.

Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Kom dit med relativt höga förväntningar, många infriades, men inte alla. Hade läst att det bla. var mycket trevlig personal. Vi fick inget speciellt bemötande när vi anlände, fick inte känna oss välkomna eller speciella, vilket alla inom service branschen borde veta är viktig för varje gäst och kund. Ingen information fick vi heller, bara en trött receptionist som gjorde vad hon måste. Vi hade även en annan receptionist som var rent ut otrevlig, så synd på ett så litet och mysigt hotell. Rummet var fint, men tyvärr så dammigt och vi fick inte ens de få produkter vi skulle ha i vårt badrum, fast vi bodde i en svit... om det skulle ha betydelse. Första hotell rum jag bott i där det inte finns sko horn, en detalj förvisso, men viktig. Frågade i receptionen om de missat sko horn i våra två rum, men det var visst standard... inget skohorn... men receptionisten skulle se vad hon kunde göra, men ingen uppföljning av det tyvärr... kändes som det gick som en röd tråd i hela hotellet. Hoppas ägarna försöker få ordning på dessa bitar, då de har ett fantastiskt litet hotell, men utan bra service...... inte prisvärt tyvärr
De som uppfyllde vår förväntan var personalen i restaurangen och killarna som körde hotellets bilar upp och ner till byn och hotellet, var alla mycket trevliga.
Hotellet i övrigt har en riktigt härlig spa avdelning att njuta i efter en dag i backen. Maten var också helt ok frukost och middag.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
1  Tack Malin007

Dear Guest,
Thank you for taking the time to leave your kind review. We are so sorry you didn't enjoy your stay totally, but our guests' advices are very important for us. We can improve our service with your suggestions.
We hope you will visit us again next time you are in Cervinia.

Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Varit på detta hotell 1 vecka genom STS såå nöjd!! Tillsammans med min man som för första gången besökt alperna.
Allt från chaufför service till o från byn till god service på hotellet med mycket god mat ( hade halvpension) så värt med gott urval av mat o vin, eftersom slutkörda på kvällen efter mycket bra skidåkning under hela veckan med strålande sol o blå himmel.
Hit kommer vi tillbaka i en så trevlig hemmiljö som hotellet erbjöd.
På återseende ☀️☀️ Tack

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Anna L

Omdömet skrevs 8 mars 2017

Underbart hotell med ski in ski out, fantastisk mat, mysig bar, trevlig personal och oslagbar relax avdelning. Bättre kan man inte bo i Cervinia eller alperna över huvud taget. Man kommer alltid tillbaka.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Floppytraveler