“Mycket trevligt, rekommenderas”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

17 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 41 hjälpsamhetsröster
“Mycket trevligt, rekommenderas”
Omdömet skrevs 21 september 2017 för en vistelse i september 2017

Ligger lantligt med trevlig trädgård. Pool finns. Rummet var stort med vacker inredning. Rent och snyggt. Bra storlek på badrumet. Restaurang och frukostmatsal var mysigt inrett och välskött. God frukost med många val. Middagen på kvällen var också vällagad. Ägarna var mycket hjälpsamma. Kan verkligen rekommenderas

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera