“Mycket bra lunch”
Omdöme om Ristorante Nabucco

Ristorante Nabucco
Boka med
Ristorante Nabucco har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 163 av 9 260 Restauranger i Milano
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Område: Brera
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Vår sista dag i Milano den här gången åt vi lunch på Nabucco. Det var en njutning. Vi fick mycket god mat och fantastiskt bra service.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Peter O

Omdömet skrevs 10 februari 2016

Under en resa med kunder från Sverige fick jag tipset om denna restaurang.
Vi blev hänvisade till ett inre rum och blev snabbt serverade öl och vin.
Maten höll övre mellanklass nivå, servicen var mycket allert och hjälpsam.
Vi hade en fantastisk kväll på Nabocco och i slutet på kvällen då alla andra gäster hade gått så började personalen att "spexa" och bjuda lite extra på sig själv. Man bjöd även på lokalproducerad grappa och annan "häxbryggd" vilket också ökade uppslupenheten.
Jag kommer garanterat gå hit igen, dock tror jag att vi upplevde något speciellt när vi var där och inte kommer att få samma upplevelse igen.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack perhenrich2014
Omdömet skrevs 5 oktober 2015

Vi blev rekommenderade av vårt hotell att äta lunch här och vi blev riktigt besvikna. Det var söndag eftermiddag och restaurangen var halvfull, ändå fick vi vänta 50 minuter på att vår mat (varsin talrik med pasta) skulle komma in. Maten var det inget fel på men inte heller något som stack ut. Vi beställde kaffe efter maten och den kom inte alls. Till slut fick vi nog och gick därifrån.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack fesplund
Omdömet skrevs 27 september 2015 från mobil enhet

Fick en bord ute då allt var fullbokat inomhus. Åt "Gran Misto Gratinato", grillade skaldjur. Det hela var en sörja som påminner om svensk fiskgratäng. Synd på alla skaldjur som var för torra. En riktigt dum rätt. Den välhängda entrecote som serverades i små skivor var god men jag har ätit bättre. Trots maten är läget mysigt och på sommaren är det nog guld att sitta här.

Datum för besöket: februari 2015
Tack Joey911
Omdömet skrevs 5 januari 2015

Vi var ett sällskap på 6 personer som åt en middag. Vi satt i en källarlokal men den var trevligt inredd. Vi åt lite olika rätter. Alla uppfattade maten som mycket god. Vi gick därifrån proppmätta för portionerna var stora. En liten detalj som delvis påverkar betyget. Vi beställde en grillad kötträtt och ville ha den medium. Den var på tok för röd och skulle utan vidare betecknas som rare. Servicen var perfekt. Vi behövde aldrig vänta i onödan.

Datum för besöket: januari 2015
    • Atmosfär
Tack Anders1957

Resenärer som tittade på Ristorante Nabucco tittade också på

Besökt Ristorante Nabucco? Berätta vad du tyckte!