Omdömet skrevs 11 maj 2018

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Marco S, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2018

Omdömet skrevs 15 april 2018

Fint hotel lite i utkant Milano, spårvagn tar dig snabbt in till city utan problem. Härliga rum med sköna sängar o stora härliga badrum. Frukost i värdsklass med allt man kan önska. Trevlig bar med goda drinkar. Wellness med fin pool o gym. Trevlig informativ peronal i repan.

Tack Irene N
Marco S, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

Dear Irene,
Thank you so much for your feedback. We are pleased to hear that you had a great experience with us.
We look forward to welcoming you again.
Best regards,
Marco Scola

Omdömet skrevs 3 augusti 2017

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
salesmilan, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017

Omdömet skrevs 17 juli 2017

Ett bra hotell förr ett par nätter i Milano. Pool för ungarna funkade bra. Snabb och bra service. Trevlig bar och en mycket bra restaurang vilket inte är så vanligt på hotell.
Läget inte perfekt men med buss, spårvagn eller tunnelbana så kommer man in till centrala Milano på en halvtimme. Köp biljetter i receptionen

Tack Calle H
salesmilan, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Dear guest,
thank you so much for your feed-back. I am pleased to hear that you had a great experience with us.
We hope to welcoming you soon.
Best regards,
Massimo Supino

Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Spenderade tre nätter här. Vi blev mycket trevligt bemötta av Monica i receptionen som checkade in oss. Rummen var fräscha och frukostbuffén var god. Kvarteren runt hotellet är inte så trevliga men det går spårvagnar direkt framför hotellet som tar en in till centrum på ca 30min.
Rekommenderar detta hotell starkt.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack MartinE2515
salesmilan, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Dear Guest,
på uppdrag av hela personalen på Radisson BLU Hotel Milan, tack för din värdefulla bedömning av din upplevelse på vårt hotell.
I hopp om att få dig igen som gäst Med vänlig hälsning,
Massimo Supino