Omdömet skrevs 17 juli 2017

Ett bra hotell förr ett par nätter i Milano. Pool för ungarna funkade bra. Snabb och bra service. Trevlig bar och en mycket bra restaurang vilket inte är så vanligt på hotell.
Läget inte perfekt men med buss, spårvagn eller tunnelbana så kommer man in till centrala Milano på en halvtimme. Köp biljetter i receptionen

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Calle H
salesmilan, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Dear guest,
thank you so much for your feed-back. I am pleased to hear that you had a great experience with us.
We hope to welcoming you soon.
Best regards,

Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Spenderade tre nätter här. Vi blev mycket trevligt bemötta av Monica i receptionen som checkade in oss. Rummen var fräscha och frukostbuffén var god. Kvarteren runt hotellet är inte så trevliga men det går spårvagnar direkt framför hotellet som tar en in till centrum på ca 30min.
Rekommenderar detta hotell starkt.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
1  Tack MartinE2515
salesmilan, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Dear Guest,
på uppdrag av hela personalen på Radisson BLU Hotel Milan, tack för din värdefulla bedömning av din upplevelse på vårt hotell.
I hopp om att få dig igen som gäst Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 15 januari 2017

Ett Radison Blu hotell som varit igång ett tag vilket syns på vissa slitage etc.
Mkt trevligt mottagande, Rena rum men inte alltid hela.
20-25€ från city m taxi (ca 25 min). Garage under till en kostnad av 20€. Pool som är kall för att vara uppvärmd men annars ok, även gym som är ok.

• Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Ola C
salesmilan, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2017

Kära gäst,
Tack för att du tog dig tid att skriva om dina upplevelser i Radisson BLU Hotel Milan. Vi uppskattar dina kommentarer. Vårt mål är att nå 100% gästerna är nöjda.
Vi hoppas att välkomna dig snart för att överträffa dina förväntningar.
Med vänliga hälsningar,
General manager

Omdömet skrevs 26 september 2016

Jag och min hustru bodde här nyligen en natt. Vi blev tacksamt uppgraderade till en liten svit. Den var fräsch och funktionellt inredd. Läget är bra med rymligt garage när man har bil som vi. Kvarteren runt hotellet är inte mysiga. Det finns dock spårvagn in till stan, 30 minuter till Domen. Vi hade oturen att äta frukost samtidigt som en stor grupp unga från Mellan-Östern. De skapade en infernalisk hög ljudnivå som gjorde frukosten helt onjutbar. Personalen var genomgående mycket trevliga och tillmötesgående.

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack DrClaesJ
salesmilan, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2016

Kära gäst,
Tack så mycket för att välja vårt hotell och naturligtvis för mycket uppriktig översyn.
Vi är glada att veta att du åtnjuter hotellet och våra tjänster; men vi är ledsna för besväret under frukosten.

Vi hoppas att det hjälper dig igen.
Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 27 januari 2016

Ett väldigt bra hotell. Stannade fem nätter och kunde inte varit nöjdare. Rent och fräscht, jättebra service med ett gott och hjälpsamt bemötande från all personal. Bästa hotellfrukosten som jag ätit, framförallt för den som vill ha nyttigare alternativ. Alltid påfyllt och färskt. En bit från centrum men nära till både buss, Metro och "spårvagn" som ofta och smidigt tar en till centrum på kort tid. Bra kollektivtrafik även nattetid. Stannar man här får man inte missa att äta middag på L' immagine restaurant bistro. Ligger ca 7-8 min promenad från hotellet. Absolut bästa restaurangen vi åt på under resan. Jättebra priser och suverän service. Se till att boka bord även mitt i veckan då det är ett mycket populärt ställe. Vi åt middag där 2 kvällar så bra som vi tyckte att det var. Rekommenderar detta hotell starkt!

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
1  Tack pantehab2016
RadissonBluMilan10, General Manager på Radisson Blu Hotel, Milan, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2016

Kär Gäst,

Tack för att skriva denna härliga översyn.

Din kommentar gör vår dag.

Vi hoppas att det hjälper dig mycket snart. Snälla, låt mig veta när du reser till Milano.

Vänliga hälsningar,