“Uselt bemötande och smaklös mat!”
Omdöme om Il Tavolino

Il Tavolino
Boka med
Il Tavolino har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 050 av 9 265 Restauranger i Milano
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Centro Direzionale
Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Restaurangen har en mycket inbjudande och trevlig inredning med ett centralt läge något kvarter från tågstationen. Trevligt bemötande av personalen när vi kom. Maten som serverades överensstämde inte med vår beställning. Kyparen nekade misstaget och uppträdde otrevligt. En kväll i Milano som tyvärr känns misslyckad på grund av denna restaurang som vi därför inte rekommenderar någon annan att besöka.

Datum för besöket: april 2018
Tack O8508MClenas

Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Två åt Ozzoboco som var god. Jag och min väninna beställde spagetti med räkor, kyparen kom in med spagetti med musslor. Vi sa att det var fel men han vidhöll att vi beställt med musslor och att de inte hade räkor. Vi fick inte ngn ny mat. Rätten var helt smaklös. Vi beställde istället Gnocci med räkor(nu fanns det räkor). Rätt inte god men gick att äta. Vi fick betala för båda rätterna. Urusel service och bemötande av kyparen.

Datum för besöket: april 2018
Tack sussod
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Vi var här i början på mars. Droppade in 11 personer. Personalen ordnade ett bord. Och sedan flöt allt på. Bra personal. Mina vänner åt pizza, fantastisk. Jag åt pasta. Underbar. Vinet var bra och lokalen mysig. Limoncello var bland den bästa vi testade i Milano (och vi testade många). Vi var här mitt på dagen.

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack Tonne92
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Pizza och pasta men också jätteköttbitar. Pizzan var god men inget exceptionellt. Personalen korrekt men saknade det där lilla extra. Mest turister den fredagkväll vi var där. Inget vi går tillbaka till.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Jan Y
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Åt pizza här och det var väldigt gott. Rekommenderar den med Parmaskinka! Fullgod service och trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Chilly07

Resenärer som tittade på Il Tavolino tittade också på

Milano, Lombardiet

Besökt Il Tavolino? Berätta vad du tyckte!