Omdömet skrevs 31 oktober 2016

Vi hade två rum, enkla men okey, väldigt tyst, i ena rummet luktade rök när vi kom. Frukosten var det bästa med detta hotell, mycket att välja på, fräscht, gott kaffe. Lätt att komma dit från flygplatsen med shuttle buss till central stationen och en tio minuters promenad.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Tiina P
Svar från företaget:Svarade 10 november 2016

Dear Mrs Tiina P,

thank you so much for rating our hotel so high!

We really appreciate your comment about our breakfast choice.
This is a non-smooking hotel and I am really sorry if you had this type of inconvenient the first night . Please accept our apologies. We kindly suggest our guests to inform the reception desk whenever they notice something wrong in their room, our colleagues will be happy to help them.
I wish you a lovely day and we hope to welcome you and your family back very soon.

Kind regards

Elisabetta Bulgheroni

Omdömet skrevs 6 februari 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med mycket bra läge. Trevliga rum. Bra frukost med riktig espresso. Gratis wi-fi. Fräsch toalett. Vi hade badkar i vår toalett. Två tv apparater för tre personer. Många trevliga restauranger och barer ligger alldeles inpå. Nära till gula och röda tunnelbanan samt spårvagnar.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack spritz123
Omdömet skrevs 11 december 2015 från mobil enhet

Bra in/utcheck
Bra wifi
Hyfsat läge nära restauranger samt stationen
Trevlig personal
Litet rum samt badrum, men rent och snyggt.
Skön säng
Gym funkar för cardio
Frukost var ok, bra äggröra.
Ligger i lite märkligt område

Datum för vistelsen: december 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack cnsweden
Omdömet skrevs 27 maj 2013

Fick ett bra pris på boendet här, frukost och wifi ingick. Frukosten var stor och allt annat än italiensk. Rummen var fräscha med bra badrum. Garageservicen var dyr men fungerade bra, det är ju som bekant svårt att hitta parkering i Milanos centrala delar

Datum för vistelsen: maj 2013
Tack Pidda417
Omdömet skrevs 1 augusti 2012

Vi bodde här i tre nätter. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Nära mycket bra restauranger, parkområde och shopping. Prova resturangen mitt i mot hotellet!!! Nära tunnelbana för att åka ut till San Siro. (Ta ut kontanter innan ni åker ut dit :-) ). Hotellet rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: maj 2012
Tack Hans H