Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 173 US$/natt.

• Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Galles(Milano)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 163 US$/natt.

Best Western Plus Hotel Felice Casati(Milano)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 125 US$/natt.

Hotel Berna(Milano)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 206 US$/natt.

Chateau Monfort(Milano)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 281 US$/natt.

Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 386 US$/natt.

Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 377 US$/natt.

Ibis Milano Centro(Milano)
Omdömet skrevs 16 april 2017

Ett helt ok hotell med bra närhet till Duomen, den stora katedralen i centrala delarna av Milano.Rummet helt ok men med lite slitet intryck. Sängen och kuddarna för hårda.
Bra och godkänd städning på rummet.Frukosten mycket bra och med servicevänlig personal.

Tips för att välja rum: Ett rum så högt upp som möjligt för att få utsikt.
  • Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack michael A
Omdömet skrevs 2 maj 2016 från mobil enhet

Vi bokade på Booking och vi ville ha ett centralt läge. Det kan man verkligen säga om detta trevliga halvstora hotell. Parkering finn under ett torg bara 50 m från hotellet. Ytterligare 50 m bort ligger Duomo och på andra sidan torget ligger den fina gallerian. Alltså ett bra stopp på vägen mot Cinque Terre.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack crameback
Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Det mycket bra hotell som ligger bara några hundra meter från Domen och centrum. Jättefint rum och mycket tyst. Lite för hårda sängar och de vanliga stora och hårda kuddarna. Stor och komplett frukost.

• Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack Bengt E
Omdömet skrevs 24 juni 2015 från mobil enhet

Bra hotell med perfekt läge nära "Domen", shopping och restauranger. Bra service och väldigt trevlig personal. Helt OK rum. Bra frukostbuffé. Litet men funktionellt gym. Rekommenderas främst tack vare läget och den trevliga stämningen!

Bodde här: september 2014, reste som ett par
1  Tack Elin A
Omdömet skrevs 1 maj 2013

Mycket bra läge, bara kort promenad till Domen. Rummen (dubbelrum m 2 sängar) var rena, ganska stora och funktionella. Kanske inte så kul färgval och känns lite gammalmodiga men allt fungerade fint och vi hade 2 vaskar samt badkar och separat duschkabin + safety box på rummet. Frukosten var kanon med allt man kan tänka sig, ägg/bacon, Frukt och olika sorters bröd mm. Hotellpersonal gjorde allt man kan förvänta sig av fyrstjärnigt hotell, dock kändes det lite "strikt" och formellt, kanske inget hotell för familjer med mindre barn. Klart nöjda med allt utom att wi-fi fungerade enbart i receptionen, så där satt fullt av folk med sina telefoner och paddor alla tider på dygnet. I området finns mycket butiker och restauranger, men ingen supermarket, så vin och snacks på rummen fick man inte tag i utan hänvisades till minibar eller hotellbaren.

• Bodde här: april 2013, reste som ett par
1  Tack Skanefamilj