Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Fint hotell på fel stadsdel. Frukosten är inte den bästa.
Trevlig och hjälpsam personal med bra info om staden. Finns dyra affärer 5 minuter med metro.
Går man 2 kilometer till en stor gata öster ut finns det mycket bra affärer

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Dan B
GeneralManager E, Direttore på Starhotels E.c.ho., svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2017

Dear Dan B,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
The Hotel Management

Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotel med hög standard. Vi uppgraderade vårt rum vid incheckningen för bara 20 euro/ natt och vi fick ett stort rum med "gratis" soft drinks från minibaren. Hotellet ligger bredvid stationen så det är lätt att ta sig från någon utav flygplatserna. Personalen var mycket vänliga och hjälpsamma.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Zampanisse
GeneralManager E, Direttore på Starhotels E.c.ho., svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2017

Dear Zampanisse,
Sincerely,
The Hotel Management

Omdömet skrevs 29 oktober 2015 från mobil enhet

Centralt, tyst och fint hotel. Hotellet ligger nära trevliga restauranger, tunnelbana och centralstation med vidare anslutning till olika resmål samt flygplatsen. Personalen är mycket hjälpsam. Rummen och hotellet i övrigt är också av hög kvalité.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack fregus
GeneralManager E, Direttore på Starhotels E.c.ho., svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2015

Dear fregus,

Thank you very much for your positive review of our hotel.
We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back in Starhotels.

Kindest regards
The Management

Omdömet skrevs 7 maj 2013

Rena, snygga och tysta rum. Ligger 2 minuters promenad från Centralstationen som du kommer med tåg eller buss från flygplatserna. Bra frukost och nära till det mesta. Riktigt nöjd med valet av hotel. Sängarna är fasta och sköna. Vi hade badkar i vårt rum, det var som en dröm för trötta ben efter en hel dag inne i Milano. Ni kommer inte bli besvikna!

Bodde här: maj 2013, reste som ett par
Tack Joakim Q
Omdömet skrevs 2 maj 2012

Vi var mycket nöjda med detta hotell. Fina nyrenoverade rum. Trevlig personal.
Bra läge bredvid centralstationen och med flygbussarna nära.
Enda nackdelen var att internet kostade ca 40 kr/dygn
eller en halvtimma fritt i lobbyn.

• Bodde här: april 2012, reste med vänner
Tack tinared