Meddelande från Tripadvisor:Tillfälligt stängt

från 33,80 US$
från 16,30 US$
från 95,38 US$
Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Billig entre, 3€. Just nu pågår renovering. Verkar finnas många tillägg som man kan välja om man är intresserad. Pampigt.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack CarolineAskero
Omdömet skrevs 15 januari 2020

Duomo är nästa ensam värd en resa till Milano! Att komma in där är som att hamna i en annan värld - nästa lite Science Fiction. Och gå upp på taket så får du hela Mialno för dina fötter.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Inger W
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Verkligen en mäktig byggnad, super fin och förvånansvärt rent i området. Tyvärr gick vi inte in eftersom det var jätte lång kö. Men det får bli nästa gång!

Tack pempelempe
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Mäktig katedral med utsikt över stan om man åker upp på taket och tittar ut över staden! Mycket folk vid kyrkan jämt. Finns massor av restauranger och shopping omkring området vid katedralen! Mycket turistigt dock!

Tack JohanH1529
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Gjorde besöket från utsidan. Otroligt vacker byggnad och tanken var att gå in men... jag kom inte hit för att stå i kö. Först kö för biljetter sådär 150:e man, sedan 300:e i kön för att komma in. Blev lite trött turistfällan och bestämde mig för att hoppa över besöket.

Tack Mats_berg67