Öppet i dag: 00:00 - 23:59

från 64,34 US$
från 88,48 US$
från 42,78 US$
Omdömet skrevs 15 januari 2020

Så vackra byggnader och glastaket som pryder allting. Är man dessutom där runt julen så slår belysningen alla rekord! En stor julgran med Swarowski-kristaller t.ex. Sen får man finna sig i att trängas för alla vill ju hit. Och så ligger gallerian på krypavstånd från Duomo.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Inger W
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Här hade man velat ha chansen med en proffs fotograf och tömma den på folk. Riktigt fint och exklusivt!

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack pempelempe
Omdömet skrevs 9 september 2019 från mobil enhet

Det här är en oerhört snygg galleria. Ett enastående tak i mitten och väldigt fina marmorgolv. Bör upplevas.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack j0rgenma
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Tänk om alla shoppingcenter såg ut såhär!! Mycket vackert! Blev dock inget shoppat i dessa lyxbutiker.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack carolan695
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Framförallt en vacker byggnad!
Blir för mycket för mig med all lyx och varumärken. Äckligt vulgärt och det handlar bara om yta! När vi var där var det mestadels turister men ändå att man lockas av den världen

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack jenss528