“Lokal upplevelse”

L'Immagine Ristorante Bistrot
Rankad som nr 34 av 9 168 Restauranger i Milano
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Familjer med barn, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Bästa tänkbara service. Ett råd är att beställa flera olika rätter och dela. Kvalitén på service och mat är prickfria

Tack Roger J

Omdömet skrevs 15 april 2018

älskar denna trevliga restaurang med underbart god mat. Ett måste är deras tiramisuu! personal är väldigt serviceinriktad.

Tack Irene N
Omdömet skrevs 4 september 2017

Flexibel restaurang med god lokal förankring. Barnen älskar den, kanske för att det står godisburkar på bordet som man får ta av när man ätit färdigt! Maten är mycket god, men portionerna är stora. De är mycket flexibla och man kan dela portioner om man vill.

Tack annica s
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst att restaurangen fått fin fina betyg beslutade vi oss för att åka hit. Lätt värt resan! En otrolig förrätt som egentligen borde delas på fler än två följdes upp med goda pastarätter och gott vin. Trevlig och effektiv personal! Lite annorlunda lokal men det förhöjda bara känslan.

Tack Robert H
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Underbar mat och läcker miljö! Rekommenderas starkt, prova några olika förrätter, den med ostar och charkuterier var riktigt bra och även bakverken!

Tack Swimpo

Resenärer som tittade på L'Immagine Ristorante Bistrot tittade också på

Besökt L'Immagine Ristorante Bistrot? Berätta vad du tyckte!