• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 184 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Hotel Berna(Milano)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 206 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 370 US$/natt.

Priceline
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 145 US$/natt.

Ibis Milano Centro(Milano)
Chateau Monfort(Milano)
Relais & Châteaux
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 282 US$/natt.

Best Western Plus Hotel Galles(Milano)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 45 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 45 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 164 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 334 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 663 US$/natt.

Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Manager S, Direttore generale på Spice Hotel Milano, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2018

Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Manager S, Direttore generale på Spice Hotel Milano, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2018

Omdömet skrevs 23 april 2018

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Manager S, Direttore generale på Spice Hotel Milano, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2018

Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Bodde här: mars 2018, reste med vänner

Omdömet skrevs 12 april 2018

Tips för att välja rum: If you'll choose this hotel be sure that you don't have inside view.
  • Bodde här: april 2018, reste med familjen
Manager S, Direttore generale på Spice Hotel Milano, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2018