“Risotto o pizza. ”

Hosteria della Musica in Brera
Boka med
Hosteria della Musica in Brera har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 994 av 9 168 Restauranger i Milano
Område: Brera
Område: Brera
Omdömet skrevs 16 april 2018 från mobil enhet

2 olika risotto rätter o en pizza, allt smakade väldigt bra. Trevlig personal. Restaurangen ngen ligger i de mysiga Brera kvarteren.

Tack GPH38

Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var där ganska tidigt på kvällen och tog bara en aperitivo, dvs en drink där det även ingick lite småplock. För 10 euro fick vi en valfri cocktail samt en bricka med lite bruschetta, oliver, skinka, ost, bröd och en liten pizzabit. Det var så prisvärt att vi inte ens brydde oss om att de la på 20% (!) i serveringsavgift. Kan rekommenderas!

Tack HrJonsson
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Den godaste risotton jag har ätit. Väldigt djup smak och där tryffeln var mest framträdande. En stor portion som mättade väl.

Kan rekommenderas starkt!

Vi valde helt fel dag att gå dit då det var supervarmt och myggen åt upp oss. Det ska dock inte påverka recensionen av maten.

Tack Victor F
Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Grymt god antipasti av chef's choice vi hade även beställt in varsin pizza som även den var grymt god. Att vi gick därifrån mätta och belåtna vore en underdrift ☺

Tack Isabelle G
Massimo T, Responsabile relazioni con la clientela på Hosteria della Musica in Brera, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Tack kära kund för din recension. Vi är glada över dina önskemål och vi ser fram emot att välkomna dig igen mycket snart i vår restaurang.

Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Hej!
Här äter ni riktigt bra mat!
Vi har varit här två dagar i rak.
Och det är grymt
Åt pasta med hummer och det är bland det bäst jag har smakat.
Det här är ett måste.
Så prova ni kommer att gilla det!

Med vänlig hälsning, John

Tack Johnne68
Massimo T, Responsabile relazioni con la clientela på Hosteria della Musica in Brera, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2017

Tack John för er granskning.
Vi är glada över din tillfredsställelse och räkna dig till våra trogna kunder. Vi hoppas att se dig igen mycket snart!

Resenärer som tittade på Hosteria della Musica in Brera tittade också på

Besökt Hosteria della Musica in Brera? Berätta vad du tyckte!