Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger underbart vackert vid sjön! Trevlig och hjälpsam personal. Ett stort hotell men ändå finns den familjära känslan. Rummen känns lyxiga, har visserligen börjat bli lite slitet, men ändå! Vi hade bokat rum med utsikt över sjön, det kändes bra. Underbart poolområde! Hit vill jag komma tillbaka!

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Beppan49
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet är stort men ändå familjärt. Ligger som ett av flera fantastiska hotell på rad utmed sjön. Lite besvikelse över att badmöjligheterna i sjön är mycket begränsade. Men hotellet har en fantastisk pool med blå- och guldmosaik. Servicen är utmärkt och en väldigt blandat vad gäller nationalitet bland gästerna.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack NicOnsala
Omdömet skrevs 21 oktober 2016 från mobil enhet

Ett hotell man gärna återkommer till. Lyxigt både inne och ute. Otroligt bra personal. Även maten, vi hade konferens med luncher och kaffe var otroligt god och mycket. Att dessutom få blicka ut över Laggio Maggiore från matsalen är ett minne.

Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Tack Anders L
Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Vi bodde 5 nätter på detta hotell och var mer än nöjda. Rummet var rymligt och med en balkong med utsikt över sjön. Frukosten innehöll det mesta man önskar och poolbaren likaså. Trevligt poolområde och rikligt med solsängar! Man behövde inte vara rädd att bli utan solsäng om man var lite sen.

Tips för att välja rum: Se till att boka ett rum med sjöutsikt!
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Madeleine N
Omdömet skrevs 4 oktober 2015

Vackert hotell vid stranden av Lago Maggiore. Fint poolområde och promenadavstånd till centrum i Stresa, där utflyktsbåtarna lägger till. Fina rum, dock inte så stora. Rummen på baksidan inte så roliga. Sköna sängar. Delvis kostnadsfritt wi-fi. Restaurangen helt OK.

Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack IngegerdL