“God ost och chark”

Kök: Street Food
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Beställde en ost- och charkbricka som var väl tilltagen och smakrik. Bra vin till rimligt pris. Servicen var ok men inte mer än så.

Datum för besöket: juni 2017
Tack PPH93

Omdömet skrevs 4 januari 2017

Vi var på en snabbtur till Sirmione och åt ett mellanmål med toast och kaffe här. Härliga svulstiga toasts och bra service. Rent och snyggt.

Datum för besöket: november 2016
Tack Lars P
Omdömet skrevs 11 augusti 2015 från mobil enhet

Vi valde att gå hit för vi gillade detta ställe väldigt bra förra året.
Blev inte besviken.
Samma kvinna jobbade kvar, hon är mycket trevlig och ger bra service.
Dom har bra tilltugg till drickat. Även när man beställer mer att dricka så får man något nytt till.
Bra prisnivå. Aperol spritz smakar bra här.
Väldigt trevligt att sitta ute där.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Zinfandel0
Omdömet skrevs 31 juli 2015

Inget bra ställe om du kör LCHF men annars ett riktigt bra lunchställe. Jag åt en bruschetta med tonfisk och mozarella, riktigt god!

Ligger mysigt i en gränd och du sitter på gatan. Perfekt om ni är 2, lite trångt om ni är flera.

Datum för besöket: juli 2015
Tack TheNiceTraveller
Omdömet skrevs 2 augusti 2014

Trevligaste stället i Sirmione för att sitta och ta något att dricka.
Vi var här flera gånger under den veckan vi var här. Finns inget trevligare ställe.
Bra och goda viner mm och tilltuggen till var goda. Vi fick väldigt mycket varje gång, oliver, chips och smörgåsar, pizzabitar. Verkligen service och trevligt bemötande. Stämningen känns bra och det är extra trevligt att sitta ute.

Datum för besöket: juli 2014
    • Atmosfär
Tack Zinfandel0

Resenärer som tittade på Enoteca delle antiche mura tittade också på

Sirmione, Province of Brescia

Besökt Enoteca delle antiche mura? Berätta vad du tyckte!