“Fortfarande oöverträffad pizza.”

BabaYaga Steak House & Pizza
Boka med
BabaYaga Steak House & Pizza har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 10 av 70 Restauranger i Bellagio
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 8 oktober 2017

Baba Yaga har de bästa pizzorna vi någonsin smakat. Restaurangen är en liten familjär restaurang på baksidan av Grand Hotel i Bellagio. Trevlig uteservering, bra service och god mat. Vi har testat pasta och pizza och det var jättegott.

Tack Matsivar

Omdömet skrevs 15 september 2015

Återbesöket på Baba Yaga ett år senare var lika bra som vid det första besöket. Förra gången en underbar pasta med fläsk, svamp och gräddsås, denna gången jättegod prosciutto crudo pizza. Troligen den bästa pizzan jag någonsin ätit, någonstans i världen. Personalen är trevlig. Maten serverades snabbt. Uteserveringen är trevlig. Mycket prisvärt!

Tack Matsivar
Omdömet skrevs 27 juli 2015

Som expert på pizza :-) så måste jag erkänna att jag blev överraskad av BabaYagas kvalitet. Deras pizzor platsar lätt på min Topp 5 lista över världens godaste pizzor. Dar Poeta i Trastevere, Rom, är ju fortfarande nr 1 och Delfino i Santa Margherita, Ligurien, är nr 2, men jag tror nästan att BabaYaga går in på 3:e platsen. Tunn och krispig botten, perfekt tomatsås och underbar fyllning. Dessutom var pizzan inte rund, utan rektangulär!

Tack SvenErik4317
Omdömet skrevs 15 juli 2015 från mobil enhet

Vi gick hit efter rekommendation av hyresvärdinnan.
Det blev en lyckad kväll. Vi åt pizza och lasagne. Pizzan var avlång och tunn. Maten var väldigt bra. Trevlig och bra service. Jag kan rekommendera denna restaurang.
Det är bra att boka bord innan.

Tack Zinfandel0
Omdömet skrevs 21 juni 2015 från mobil enhet

Denna resturang skulle varit 4-5 stjärnor om dess fina taras hade ett fint utsikt,
Tiramisu var däremot mycket god.
Trevliga personal också.

Tack Saleh S

Resenärer som tittade på BabaYaga Steak House & Pizza tittade också på

Bellagio, Comosjön

Besökt BabaYaga Steak House & Pizza? Berätta vad du tyckte!