“Otrevlig upplevelse!”

Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi blev placerade vid ett bord mellan kylarna och en pelare. När vi valde att gå blev personalen otrevlig och följde oss ut och smällde igen dörren efter oss. Maten såg medioker ut med tanke på prislappen.

Tack 189852Sam

Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk inramning i vackra kvarter. Idyll verkligen. Servicen är insmickrande utan att vara effektiv. Stuntals totalt ineffektiv. Maten är ok. Klassiska rätter som är rätt smaklösa.

Turistfälla i viss mån.

Tack freron
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Maträtterna som serverades föll alla i god jord med fiskrätt och efterrätter i topp! Värdskapet gjorde sedan kvällen oförglömlig

Tack Christer J
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Här blir dessvärre ingen särskilt nöjd. Maten är inte mer än "ok", personalen är inte så intresserad och lokalen tråkig. Här får man i sig mat för att undvika att vara hungrig, men särskilt mycket upplevelse är det inte. Möjligen kan uteserveringen bättra på intrycket (det regnade periodvis vid vårt besök) men våra ganska höga förväntningar var baserade på TripAdvisor-betyget och de infriades inte.

Tack John S
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt ställe med utsökt mat! Pasta läget är inne vid en gränd på en liten innegård.................

Tack Linda B

Resenärer som tittade på La Fontana Bellagio tittade också på

Besökt La Fontana Bellagio? Berätta vad du tyckte!