Omdöme om Mimosa

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Varning!!!”
Omdömet skrevs 28 augusti 2019 för en vistelse i juli 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vill bara på ett vänligt men bestämt sätt - skriva att detta boende är under all kritik.
Inget stämmer utifrån de bilder som finns på sidan!

Personal på plats kan ingen engelska, svårt att göra sig förstådd.
Ngra punkter, se nedan som är under all kritik:
- inga parkeringsmöjligheter, man får leta minst 45 min och då får du gå ca 1 km oxå!
- skitigt runt poolen & betydligt mindre än på bilderna
- ligger glas-splitter runt och omkring poolen(en annan gäst skar sig)
- a/c fungerar ej
- fukt i väggarna, luktar mögel.

Vi betalde i förskott för två veckor, men vi var tvungna att flytta därifrån efter en(1) vecka då vi inte stod ut längre.

Ersättning från deras sida var det inte tal om. Har skickat en massa bildbevis, det svar jag får är: jag skulle ha meddelat Italien kontoret innan jag tig eget beslut med min familj att flytta därifrån.
Dessutom uttrycker sig ngn medarbetare fr Novasol att min ”klaga” är tandlös! Bra svar? Bra service?

Så alla ni som funderar på detta boende, - vill jag be Er att tänka till både en och två ggr till!

P.s vår Italien vistelse slutade ändå helt fantastisk, då vi inte bodde på ngt av Novasols boende.

M v h / Tony

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera