Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Ett trivsamt hotell med bra service. Fina rum med a-c.Kunde stå utanför hotellet med bilen gratis eller i p-garage till en kostnad på 10€ per natt. En god frukost ingick.
Lätt att ta sig till centrum och gågatan med hissen i hotellet. Ca 10 min att promenera till både båt och tåg.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Maria J
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Trots trevligt bemötande och bra läge i staden, blir omdömet på detta hotel max två i betyg. Orsaken är att det utger sig för att vara ett 4-stjärnigt hotell men standard på rummen är max 3, litet badrum, går inte att sitta rakt på toaletten, slö stråle i duschen, duschen läcker vatten till hallen.

Frukosten är katastrof, första dagen ej avdukat någonstans, inga tallrikar framme, mögliga nektariner, personal som dukar av stressigt och så sorterar disken mitt framför oss. Juicen slut, vattnet slut, obefintlig organisation. Ej trevligt sitta där och äta. Kan bara bli två i betyg utifrån förväntningarna och priset!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack DannyMile77
Omdömet skrevs 11 juni 2016

Trevlig personal,läget fantastiskt bra tog bara hissen ned till gågatan!
Bästa frukost man kan tänka sig där fanns allt frukt youghurt flingor bröd brödrost kalkon ost kaffe bara att välja vad du vill ha!
Dock badrummet litet som en cigarrlåda duchkabinen lagom stort för ett barn i 10-års åldern.

Datum för vistelsen: juni 2016
1  Tack Leif B
Omdömet skrevs 25 oktober 2015

Bra centralt hotell med trevliga stora rum, bra frukost med många olika rätter att välja av, utomstående personal i receptionen. Nära till tåg/båt för att besöka Cinque Terre, samt många trevliga små restauranger i närheten. Väljer gärna samma hotell nästa gång vi besöker La Spezia.

Datum för vistelsen: september 2015
1  Tack Thomas P
Omdömet skrevs 6 november 2014

Tillbringade tre nätter med min familj på detta jättetrevliga hotell mitt i stan. Bekvämt med centralstation och färja till Cinque Terre i närheten. Trevlig personal och god frukost, air condition fungerade väldigt bra. Skulle säkert åka tillbaka!!

Rumstips: Verkar som alla rum är lika fina och trevliga!
Datum för vistelsen: juli 2014
1  Tack Maja358