“Perfekt lunchställe”

Kök: Snabbmat
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs augusti 21 2017 från mobil enhet

Ett mysigt litet café som serverar mackor och sallader. Mycket trevlig personal. Vi åt här två gånger under resan och var mycket nöjda båda gångerna med våra foccacias med diverse pålägg!

Tack litetostron

Omdömet skrevs maj 19 2017 från mobil enhet

Äntligen ett ställe med glutenfritt alternativ till panini! Lagom stor lunch efter vandringen från Monterossa. Trevlig servitör och lunchen kom snabbt. Ett riktigt bra hak!

Tack Karin S
Omdömet skrevs maj 1 2017

Här åt vi den bästa frukosten i Vernazza!
Gott kaffe, färskpressad juice, croasianter och skön personal!

Tack Marlene N
Omdömet skrevs september 14 2016 från mobil enhet

Allt är dyrt i Cinque Terre även detta stället. Bra ställe att äta en snabb frukost/lunch. Eller bara ta med sig på vandringen.

Tack orrigen
Omdömet skrevs juni 21 2014

Fantastiskt ställe!
God mat och väldigt servicevänlig personal. Rekommenderar detta ställe för frukost eller lunch.

• Atmosfär
Tack BigManSwe

Resenärer som tittade på Lunch Box tittade också på

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt Lunch Box? Berätta vad du tyckte!