“Perfekt lunchställe”

Kök: Snabbmat
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Ett mysigt litet café som serverar mackor och sallader. Mycket trevlig personal. Vi åt här två gånger under resan och var mycket nöjda båda gångerna med våra foccacias med diverse pålägg!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack litetostron

Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Äntligen ett ställe med glutenfritt alternativ till panini! Lagom stor lunch efter vandringen från Monterossa. Trevlig servitör och lunchen kom snabbt. Ett riktigt bra hak!

Datum för besöket: maj 2017
Tack karinsX297QO
Omdömet skrevs 1 maj 2017

Här åt vi den bästa frukosten i Vernazza!
Gott kaffe, färskpressad juice, croasianter och skön personal!

Datum för besöket: april 2017
Tack 7marlenen
Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Allt är dyrt i Cinque Terre även detta stället. Bra ställe att äta en snabb frukost/lunch. Eller bara ta med sig på vandringen.

Datum för besöket: september 2016
Tack orrigen
Omdömet skrevs 21 juni 2014

Fantastiskt ställe!
God mat och väldigt servicevänlig personal. Rekommenderar detta ställe för frukost eller lunch.

Datum för besöket: juni 2014
    • Atmosfär
Tack BigManSwe

Resenärer som tittade på Lunch Box tittade också på

Corniglia, Cinque Terre
Vernazza, Cinque Terre

Levanto, italienska Rivieran

Besökt Lunch Box? Berätta vad du tyckte!