“Godaste glassen ”
Omdöme om Gelateria Vernazza

Gelateria Vernazza
Rankad som nr 1 av 3 Efterrätter i Vernazza
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Den här gelaterian är ett måste om man besöker Vernazza! Otroliga smaker till ett överkomligt pris och trevlig personal!

Tack litetostron

Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Vi åt deras glass många gånger under vår vistelse. Olika fantastiska smaker. Så gott!!! Bra och snabb service. Kan rekommenderas.

Tack Annika S
Omdömet skrevs 19 september 2016 från mobil enhet

Många ny spännande smaker, snabb och bra service och framförallt väldigt gott! Rekommenderas starkt!

Tack Piddda
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Godaste glassen i cinque terre. Många spännande smaker och kombinationer, ingen tvekan om att det är hemgjord glass och inget annat som serveras.

Tack Therese L
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Lysande, vi åt vår dessert var kväll här! 6kvällar på raken. Trevliga i personalen. Billigt, gott så det förslår. Många goda valmöjligheter tex Ricotta med fikon. Fantastiskt.

Tack Jonas F

Resenärer som tittade på Gelateria Vernazza tittade också på

Vernazza, Cinque Terre
Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt Gelateria Vernazza? Berätta vad du tyckte!