“Bästa lunchen ”

Il Pirata delle Cinque Terre
Rankad som nr 4 av 36 Restauranger i Vernazza
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Detta var vår första lunch i Cinque terre och visade sig bli den bästa. Fantastiskt god risotto. Såg en pannacotta swicha förbi som vi var tvungen att beställa och det var den godaste jag ätit. Trevlig personal. Rekomenderas!

3  Tack piaaho69

Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk risotto till lunch, skönt att vila benen efter en förmiddagsvandring. God service och fin stämning, saknar utsikten lite men den goda maten uppväger utan tvekan det.

4  Tack Roger E
Omdömet skrevs 18 september 2017

Trevlig ställe med mycket god frukost. vi åt bruchetta och Quiche. Tog varsin juice som verkligen var god. Vi gick dit kvällen efter och tänkte äta Cannelloni men med språkförbristningar så fick vi en cannoli istället! ;) Vi åt och skrattade åt det hela och den var ju god den med ;D

Tack Annica T
Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Åt frukost där och dom har allt utan ägg. Pröva jordgubbsglass med grädde. Aldrig ätit något godare. Mycket trevlig personal och mycket gott att välja på.

1  Tack orrigen
Omdömet skrevs 2 maj 2016 från mobil enhet

Vi åt frukost här två dagar; bruchetta, färskpressad juice - mycket bra start på dagen. Vi kom tillbaka för middag och åt penne med skaldjur som fick klart godkänt. Canelonin med ricotta och spenat var god men något undersaltad för min smak. Mycket trevlig personal. Restaurangen ligger i utkanten av staden, gå uppåt från tågstationen. Det finns en bankomat i grannhuset vilket är bra då Piraten bara accepterar kontanter.

Tack Helage

Resenärer som tittade på Il Pirata delle Cinque Terre tittade också på

Vernazza, Cinque Terre

Monterosso al Mare, Cinque Terre
Vernazza, Cinque Terre

Besökt Il Pirata delle Cinque Terre? Berätta vad du tyckte!