“Lasagnen var god.”

Rankad som nr 1 av 79 Restauranger i Monterosso al Mare
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Min lasagne var superbra. Men frun tyckte att hennes pasta var "sådär" och vinet var ej bra. Man fick gå in och beställa över disk. Detta är nog mer ett lunch ställe med hämtmat.

Tack Jonas J

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Riktigt fräscht lunchställe. Flera rätter och fräscha råvaror.
Grymt trevlig personal och familjär stämning.
Ett ställe för lunch varje dag.

Tack MarkusJohanna
Omdömet skrevs 21 oktober 2016 från mobil enhet

Otroligt trevligt! Genuint och mysigt italienskt ställe. Ligger centralt men lugnt i Monterosso. Favorit!

Tack Hanna C
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

När man lagar riktigt bra mat, och inte vill lägga fokus på det övriga för att man ska kunna hålla låga priser, är det bara för gästen att njuta. Otroligt trevlig service, han hade tålamod och pratade bra engelska. Alltid ett leende. Visst plastmuggar och plastbestick och man fick hämta maten själv, men väl värt den lilla mödan. Gott som tusan. Hemlagat med själ och hjärta. Våra varmaste rekommendationer.

Tack lolyreijnst
Omdömet skrevs 20 september 2016

Ett litet ställe i en gränd i Monterosso. Man beställer maten över disk och hämtar upp den när den är klar. Maten serveras på plasttallrikar.
Otroligt god mat, vi åt bläckfisksallad, tagliatelle frutti DI mare mm.
Allt smakade mycket bra!
Prisvärt.

Tack Turist20152015

Resenärer som tittade på Gastronomia San Martino tittade också på

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt Gastronomia San Martino? Berätta vad du tyckte!