“Mycket god middag”

Il Piccolo Diavolo
Rankad som nr 11 av 77 Restauranger i Monterosso al Mare
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs september 28 2016

Restaurangen är gemytlig och trevlig. Vi tog varsin förrätt och sedan pasta respektive fisk. Alla rätterna var mycket goda. Tänk på att förrätterna är stora :-)

Tack Jbiv

Omdömet skrevs juli 27 2016 från mobil enhet

Inga konstigheter, en bra öl, self service så vi pratade inte så mycket med personalen. Men trevligt stället.........

Tack Martin A
Omdömet skrevs juli 6 2016 från mobil enhet

Bra Pizza I Monterosso. Inget fancy utan bara bra mat. Bra service snabbt och effektivt. Lite dålig akustik men man överlever.

Tack Mpboman
Omdömet skrevs mars 28 2016 från mobil enhet

Detta ställe blev ett wildcard då restaurangen vi skulle till var stängd pga av påskfirande. Här finns mycket att välja på, även för den med glutenkänslighet. Dock tyvärr inte mycket vegalternativ. Vänlig personal. Hipp inredning. Happy hour innebär bubbel for free! Godis serveras med notan :) (ps färgpennor att rita på bordstabletterna med för stora som små barn)!

Tack Jenny L
Omdömet skrevs juli 23 2015 från mobil enhet

Vi gick hit omkring åtta på kvällen. Nästan fullsatt, men vi fick ett bord. Det var väldigt hög ljudnivå och enormt varmt inne på restaurangen.
Vi fick beställa ganska snabbt. Fick vår dricka och en korg med bröd. Såg att andra fick fat och olivolja till, så vi sa till att det ville vi också ha. Vi fick en tallrik. Tycker att vi borde ha fått varsin som alla andra.
Pizzan var god smak på men väldigt tjock. Det här stället får ett mycket tveksamt ok från oss som helhet.

Tack Zinfandel0

Resenärer som tittade på Il Piccolo Diavolo tittade också på

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt Il Piccolo Diavolo? Berätta vad du tyckte!