“Magisk pasta och utsökt vin!”
Omdöme om La Cantina Di Miky

La Cantina Di Miky
Rankad som nr 19 av 78 Restauranger i Monterosso al Mare
Kök: Italienskt, Vinbar
Bra för: Vacker utsikt, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

En av våra bästa mat och vin-upplevelser! Pastan med skaldjur samt pastan med havskräftor var magiska, smalt i munnen. Trevlig personal som rekommenderade ett lokalt vin efter våran smak!

Tack Siri B

Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Ligger mitt i turiststråket, men överraskade med vackra, vällagade rätter.

Rekommenderar avsmakningstallriken med ansjovis och spaghetti frutti di mare.

Tack Lars L
Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt bra spaghetti di mare, trevligt att gå in på innergården och komma lite från turiststråket. Riktigt trevlig personal och snabb service

Tack JeBe65
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Mkt bra mat. Trevlig miljö och mkt bra service. Vinet jag beställde fanns inte men de tog fram två andra allternativ och tog inte mer betalt för detta vin

Tack Jens C
Omdömet skrevs 18 september 2016 från mobil enhet

Underbart läge med utsikt över de 5 byarna. Vi tog varsin bruchettas med olja som var god. Personalen ej så intresserad av att ge service.

Tack Piddda

Resenärer som tittade på La Cantina Di Miky tittade också på

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt La Cantina Di Miky? Berätta vad du tyckte!