“Fin restaurang”

Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 3 2017 från mobil enhet

Vi var 4 personer och alla var väldigt nöjda med denna restaurang som är av den finare sorten. Mycket bra mat o viner. Det enda minus var att personalen var lite stressad men personalen var trevlig o hjälpsam
Stefan o Ulrika

Tack Stefan I

Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Vilken mat! Vi åt lunch här, ingen billig lunch precis men också den godaste på hela resan. Pastan med pilgrimsmussla var fantastisk, likaså raviolin med fiskfyllning. Efterrätterna var också toppen. Professionell service.

Tack AnnaResa
Omdömet skrevs juni 16 2017 från mobil enhet

Skaldjur o fisk har bra kvaliet till hyfsat pris. Grillad färsk fisk perfekt tillagad.
Bra vinlista.

Tack FlightGm
Omdömet skrevs september 27 2016 från mobil enhet

Ett besök på Mikys kräver att man bokat bord (räckte dock att göra det dagen innan). Maten håller en mycket hög kvalitet och är spännande. Dock tyckte vi att det fanns lite brister i servicen, bl.a så glömde de att komma med vår prosecco så vi fick säga till m.m. På en restaurang i den prisklassen förväntar jag mig lite mer av servicen helt enkelt.

Tack Maria R
Omdömet skrevs juli 20 2016 från mobil enhet

Svårt att slå detas nivå i förhållande till priset. Engagerad och intresserad personal. Dom gör pastan själva och den måste vara i världsklass.

Tack chrippa2

Resenärer som tittade på Ristorante Miky tittade också på

Vernazza, Cinque Terre
Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt Ristorante Miky? Berätta vad du tyckte!