“Familj”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 1 2017 från mobil enhet

Ringde och försökte boka middag men det var fullbokat, så det blev en lunch i stället,
Otroligt mysig och trevlig restaurang.
Väldigt god mat, bra och snabb service.
Kan varmt rekommenderas
Stefan och Ulrika
01-10-17

Tack Stefan I

Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

Bra service och otroligt god mat! Vi bokade bord dagen innan och fick bord utomhus med fantastisk utsikt.

Tack nathalielihuvud
Omdömet skrevs juni 22 2017 från mobil enhet

Bästa middagen vi har ätit på länge! Seafoodplattan till förrätt, spaghetti frutti di mare, risotto med pesto och soppa med musslor till huvudrätter, allt helt fantastiskt med väldigt god kvalitet! Vi är ofta i Italien och kommer inte att glömma det här besöket, rekommenderas varmt till alla foodies därute. Värt varenda euro!

1  Tack Helen E
Omdömet skrevs maj 28 2017 från mobil enhet

Fantastisk plats precis vid havsbandet. Till lunch valde vi husets vin som passade perfekt till risotton. Kommer gärna tillbaka, en riktig pärla!

Tack Susanne K
Omdömet skrevs maj 21 2016 från mobil enhet

Ljuvligt läge, och goda snacks serveras frikostigt till ett glas vitt vin eller prosecco. Rekommenderas!

Tack Magnus W

Resenärer som tittade på L'Ancora della Tortuga tittade också på

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt L'Ancora della Tortuga? Berätta vad du tyckte!