“Väldigt bra upplevelse”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Bra service och otroligt god mat! Vi bokade bord dagen innan och fick bord utomhus med fantastisk utsikt.

Tack nathalielihuvud

Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Bästa middagen vi har ätit på länge! Seafoodplattan till förrätt, spaghetti frutti di mare, risotto med pesto och soppa med musslor till huvudrätter, allt helt fantastiskt med väldigt god kvalitet! Vi är ofta i Italien och kommer inte att glömma det här besöket, rekommenderas varmt till alla foodies därute. Värt varenda euro!

1  Tack Helen E
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Fantastisk plats precis vid havsbandet. Till lunch valde vi husets vin som passade perfekt till risotton. Kommer gärna tillbaka, en riktig pärla!

Tack Susanne K
Omdömet skrevs 21 maj 2016 från mobil enhet

Ljuvligt läge, och goda snacks serveras frikostigt till ett glas vitt vin eller prosecco. Rekommenderas!

Tack Magnus W
Omdömet skrevs 15 maj 2015 från mobil enhet

Sett till helheten vår bästa måltid i Monterosso. Fint läge med härlig utsikt från uteserveringen. Mycket god mat, Antipasto Fantasia di Mare, ligurisk fisksoppa och spagetti frutti di mare. Allt mycket smakfullt och vällagat. Absolut mycket prisvärt!

Tack JanS052

Resenärer som tittade på L'Ancora della Tortuga tittade också på

Monterosso al Mare, Cinque Terre

Besökt L'Ancora della Tortuga? Berätta vad du tyckte!