“Bra service och din utsikt”
Omdöme om La Terrazza

La Terrazza
Boka med
La Terrazza har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 85 Restauranger i City of San Marino
Bra för: Särskilda tillfällen, Vacker utsikt
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Bokade bord via the fork. Fick en plats vid fönstret med fantastisk utsikt trots mulet väder. Servicen var bra och snabb. Rätterna väl tillagade och dryckerna intressanta. Helt ok pris

Datum för besöket: augusti 2018
Tack kukariamba

Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var jättenöjda med allting, service, vinet, maten, priset men framförallt så var det miljön och den fantastiska utsikten tillsammans med solnedgången. Det överträffar det mesta som jag upplevt. Värt att prova. Tänk på att kanske boka i förväg då vi inte hade gjort det så hade vi bara tur som hamnade en bit ut på terrassen istället för inne.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Trail781426
Antonio S, Responsabile Ristorazione GHSM-Group på La Terrazza, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2018

Thanks for taking the time to leave a comment. I am delighted with your review and comments regarding the team. I will ensure they are passed on.

Thanks again, Kind Regards

Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst omdömen här valde vi att testa denna resturang.
Vi fick ett bord inne i lokalen och det var lite varmt - utsikten kan jag tänka mig är väldigt fin men vi åt sent så det var mörkt.
Till förrätt delade vi på en parmesanostpaj med knaperstekt bacon och ärtkräm - mycket gott.
Till varmrätt tog jag en ravioli med ricotta och min man en pasta med tryffel. Båda var väldigt goda, såg ut att vara lite mat men vi blev mätta.
Efterrätterna var också goda. Trevlig personal. Tyckte även att det var prisvärt. Värt ett besök. Finns även kötträtter för den som vill ha det.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Fia P
Antonio S, Responsabile Ristorazione GHSM-Group på La Terrazza, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2017

Thanks for taking the time to leave a comment.

I am delighted with your review and comments regarding the team.

I will ensure they are passed on.

Thanks again, Kind Regards

Omdömet skrevs 4 november 2014

Mycket bra service, fin utsikt och god mat billigt. Ingen stress utan man kan njuta i lugn och ro. Inget för rullstollsbundna.

Datum för besöket: oktober 2014
Tack Jarleskog
Omdömet skrevs 2 maj 2013

En mycket fin restaurang med mycket bra mat. Uppmärksam personal och en alldeles fantastisk utsikt. Perfekt för en romantisk afton med en slutnota i den lite högre prisklassen.

Datum för besöket: april 2013
Tack olleratt

Resenärer som tittade på La Terrazza tittade också på

City of San Marino, San Marino

Besökt La Terrazza? Berätta vad du tyckte!