NH Parma(Parma)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

Ibis Styles Parma Toscanini(Parma)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 78 US$/natt.

Hotel Button(Parma)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 73 US$/natt.

Priceline
Priceline
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 100 US$/natt.

Park Hotel Pacchiosi(Parma)
Omdömet skrevs 3 januari 2012

• Bodde här: december 2011, reste som ett par
ilsorrisodiparma, Gérant på Il Sorriso Di Parma, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2014

Omdömet skrevs 10 december 2011

• Bodde här: november 2011, reste med familjen