“Fantastiskt trevligt och gott”

Ristorante da Danilo
Rankad som nr 33 av 800 Restauranger i Modena
Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Vi hade inte förbokat och det var fullt men de löste ett bord åt oss trots att det var långfredag. Mycket trevlig serviceminded servitör som pratade bra engelska. Gemytligt och familjärt med god typisk Modensk mat, Vårt bästa restaurangbesök hittills på denna italientripp. Rekommenderas varmt!

Tack Hans G

Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Vi kom lite sent men dom höll köket öppet för oss.

Perfekt mat och vin och vilken härlig och personlig service.

Rekommenderas varmt!!

Tack Ultraschwester
Omdömet skrevs 30 maj 2017

Vi hade ätit mycket senaste dagarna så valde en Spagetti Carbonara. Den var jättegod, bästa jag ätit!

Tack Jison73
Omdömet skrevs 22 april 2017 från mobil enhet

En liten mysig o familjär restaurang i hjärtat av Modena stad. Det serveras typisk mat för regionen o en bra service. Det är inte dyrt utan väldigt prisvärt och gott. Jag vill rekommendera denna pärla.

Tack lillis_nilsson
Omdömet skrevs 19 mars 2017

här får man mat som kommer från kärlek,fast man får beställa en förtallrik,sen maincourse så det är lite jobbigt för dom som inte förstår vad som ingår i menyn..men allt smakar bra

Tack bluetomas

Resenärer som tittade på Ristorante da Danilo tittade också på

Modena, Province of Modena

Besökt Ristorante da Danilo? Berätta vad du tyckte!