Omdömet skrevs 1 november 2016

Ett dubbelrum på andra våningen som trots att det skulle vara ett superior rum, var ordinärt i storlek. Vi blev erbjudna att uppgradera till nyrenoverat rum för 15 euro extra per natt men vi avstod. Sköna sängar, god frukost och trevlig personal. Bra läge med gångavstånd både till restauranger och sevärdheter.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack lottab2014
Omdömet skrevs 22 augusti 2015 från mobil enhet

letade ett bra tag på många hotellbokning sajter innan vi fastnade för det här hade fått många bra recensioner och recensionerna stämmer bra vill man bo rriktigt bra för en billig kostnad precis bredvid centralstationen vi stortsätt i centrala stan vad är det här ett perfekt hotell st väl tilltagna rum fräscht mjuka madrasser fräscha badrum trevlig personal

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack nilsthulin
Omdömet skrevs 4 augusti 2015

Trots att hotellet ligger mitt i stan är det lugnt och tyst. Finns massor av shopping och sevärdheter/museer på gångavstånd. Restauranger likaså flera 4 och 5 stjärniga. Personalen i receptionen otrooligt påläst och infokunniga.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Jan L
Omdömet skrevs 26 juli 2015 från mobil enhet

Personalen undrade när vi checkade in, om vi ville uppgradera till ett större rum högst upp. Det gjorde vi och WOW vilket rum vi fick!! Det ingick även en stor terass över stan. Trevlig och serviceinriktad personal! Kan varmt rekommenderas !

Datum för vistelsen: september 2014
Tack KatjaofSweden
Omdömet skrevs 21 april 2013 från mobil enhet

Små rum utan aircondition. Tråkig minibar på rummet. Ingen restaurang läget i Bologna var dock väldigt bra. Skulle rekommendera detta hotell till endast affärsresdnärer. Frukosten var också väldigt sparsmakad och tråkig

Datum för vistelsen: april 2013
1  Tack Pandan99