“Ett bra boende”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

13 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Ett bra boende”
Omdömet skrevs april 27 2015 för en vistelse i april 2015

Ett fint boende bra placerat i Trastevere. Promenadavstånd till de flesta stora sevärdheterna och nära till alla restauranger i Trastevere på kvällarna. Uthyraren var väldigt hjälpsam innan resan med att svara på alla frågor som jag hade. Han hjälpte även till att boka transfer till och från flygplatsen vilket underlättade för oss då vi anlände mitt i natten.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Läget
Resegrupp: Storfamilj
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Större grupper
Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 28 2015
I'm very happy that you had a wonderful holiday in Rome and a very good stay in my apartment.
Thank you for everything
Luigi
Olney, Storbritannien
Omdömet skrevs oktober 29 2012 för en vistelse i september 2012

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: The location of the property
Gillade minst: The level of cleaning was basic,not to say it was dirty,just not up to my standard.
Resegrupp: Storfamilj
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 28 2015
Thank you for everything
Luigi
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
natt
vecka
månad
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera