“Supergod lunch!”
Omdöme om Solo

Solo
Boka med
Solo har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 207 av 12 875 Restauranger i Rom
Område: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Område: Navona/Pantheon/Campo de’ Fiori
Omdömet skrevs maj 2 2017 från mobil enhet

Jättebra ställe vi har enbart ätit lunch där men det var superbra! Solo ligger på en mysig bakgata där solen ligger perfekt under lunch. Vi njöt av en flaska vitt från Sicilien, bruscetta och buffalomozzarellan, wow så gott! Enkel restaurang, trevlig personal och mycket god lunch, hit kan vi gärna gå igen! ☀️

Tack 897mikaelaa

Omdömet skrevs april 12 2017 från mobil enhet

Beställde dagens pasta vilken visade sig motsvara en större förrätt sett till storleken. Menyerna var förvirrande och personalen mycket trevlig men inte särskilt kunnig. Mycket trevligt område och restaurangen bjöd på efterrätten som dock var den enda tillgängliga för kvällen.

Tack CorefoodUF f
Omdömet skrevs april 3 2017

Den vegetariska lasagnen var riktigt riktigt god (går att välja med olika huvudingredienser - jag valde kronärtskocka). Ett hett tips för vegetarianer då det finns mycket vegetariska rätter (hel egen meny). Bra service, trevlig personal, bra priser. Vi var där på en måndag så lugn stämning och få besökare.

Tack Marie Z
Omdömet skrevs februari 15 2017

Jag och min flickvän skulle besökt restaurangen för en lunch. Men då de tyvärr inte hade någon pizza att erbjuda valde vi att gå vidare. Dock gav personalen oss tips på andra bra restauranger i närområdet vilket var mycket gästvänligt. En god gest som förtjänar ett bra betyg!

Tack Sebastian S
Omdömet skrevs november 11 2016 från mobil enhet

Vi var väldigt nöjda med maten och drycken på denna lilla restaurang men servicen var halvdan även om servitörerna var trevliga när man lyckats få deras uppmärksamhet.

Tack Johan10386

Besökt Solo? Berätta vad du tyckte!