“En Pärla”

Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Colonna
Omdömet skrevs 28 oktober 2016

Mitt i hjärtat av Rom på en bakgata nära Pantheon hittar ni denna pärla till matställe, åt en hel underbar romersk pizza med Zucchini blommor. Något utöver det vanliga när det gäller stämning och service. Alla hittar inte hit!

Tack Åsa J

Omdömet skrevs 21 oktober 2016 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt och genuint ställe. Det är personligt och familjedrivet sedan 1934. Man känner sig otroligt välkommen och Melita är en fantastiskt trevlig och uppmärksam servitris. När vi kom dit andra gången efter två dagar mindes hon vad vi hade beställt. Verkligen genuint och trevligt! Rekommenderas! ❤️

Tack J P
Omdömet skrevs 7 november 2015

En varm och mysig atmosfär. Trevlig betjäning; en pratade dessutom spanska och det gjorde att vi kände oss extra välkomna. Härlig pasta med svart tryffel och den grillade kronärtskockan var också läcker. Deras husviner var dock mindre bra. Bra prisnivå.

Tack 194 607
Omdömet skrevs 8 april 2015

En väldigt bra resturang, bra och trevlig personal, inte så turistigt som alla andra ställen. Här kan du få en karaff, 1L husets röda eller vita vin för €10, kan även ha rätter som inte finns i menyn, bara att fråga

Tack bennety
Omdömet skrevs 22 oktober 2014

Här skulle man kunna äta varenda dag i Rom. Det blev bara två gånger den här gången men det är som att komma hem till en romersk familj. Är man lyhörd kan man komponera en fantastisk måltid tillsammans med personalen medan man smuttar på glaset med husets vin som alla gäster välkomnas med. Alla råvaror känns äkta och färska och nu under svampsäsongen bjöds läcker svamsallad. Pastan med svart tryffel är gudomlig!

• Atmosfär
Tack Millejor

Besökt Antonio al Pantheon? Berätta vad du tyckte!