“ Middag”

Rankad som nr 158 av 13 790 Restauranger i Rom
Område: Prati
Område: Prati
Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat. Förrätten för en med buffelmozzarella och prosciutto räckte mer än väl till två.Trevlig personal. Väl tilltagna portioner. Gå hit och ät gott!

Tack RosiD

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Trevlig restaurang med klassisk romersk mat. Pasta, pizza, och allt annat som man förknippar med det romerska köket.

Tack SunnyGirlie
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Jag besökte restaurangen tillsammans med mina föräldrar och syskon (alla 20+).

Maten var väldigt god och lokalen trevlig! Servicen var ok, men inget som sticker ut.

Rekommenderas om du vill komma ifrån de mest turistiga restaurangerna. Här satt vi istället mellan italienare som verkade bo i området.

Tack Erik F
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Oengagerad personal och dålig service och en platt matupplevelse. Vid besöket vi var 4 vuxna och 2 barn. Primi-rätterna får en 3a men inte mer. Deras carbonara med tryffelsmak var god med baconet var otroligt torrt och hårt . Vi hade både kött, fläsk och kyckling till Secondi-rätterna men samtliga var smaklösa och absolut inte värt mer än en 2a. 2 i sällskapet beställde tyramisu och blev väldigt besvikna.
Servicen var dålig och listan kan göras lång.
T.ex en andra cocktail får inte ta 25 minuter eller huvudrätterna får inte serveras så att det går 25-30 minuter från att den första personen fått sin mat innan resten i sällskapet har fått sina serverade. Med mera...

Tack Ali R
Omdömet skrevs 29 april 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, trevlig personal - som var lite stressad. Bra priser. Mysig atmosfär! Förhöjer definitivt matupplevelserna från Rom!

Tack Anna E

Resenärer som tittade på MiVà tittade också på

Rom, Province of Rome

Besökt MiVà? Berätta vad du tyckte!